Friday, November 26, 2010

why must you suffer because of someone?

As you may see in the picture above, she is Nurul Athirah a.k.a Tyra fer short. (Y), she's my bestfriend. Aku dah pernah jumpa dia masa Fly Anni dekat OU and we walked to FOS beli baju semua, oh myyyyyyyy i still remember kay! But yguys wanna knw something bout her? She's kind! gila pik punya kind. Cumaaaa.. Hidup dia selalu banyak dugaan and all the problems she shares with me, aku ni kira pendengar setia kau la kaaan, Tyra! Aku sedih tgk kau tauuu, sebabkan budak tu kau suffer smpai kau sakiiiiiiiiit, kau tau tak kau dah buat diri kau SAKIT, kau tau tk!? dia dh ada life sendiri, asal kau ni degil sgt? k, sssshut up. aku bagi kau bnyk advise wehhh, too much of advise. but kau amik tak apa yang aku ckp? kau buat tak? kau ckp, 'I just cant' 'Skit Hati' semuaaaa, weh if kau try slow slow, im sure you can forget bout ****. Even ramai kawan kau ckp dia cmni cmtu cmni kan? aku pun dh kenal dia lama, dia hot bagai, an mestilah dia nk **, ye idaaak? aku bukan nk down kan kau, even when we otp-ed last night pun dh bnyk aku membebel cm mak kau gak en? haaaaaaaaaaaa, seeeeeeeeee(!) kau kata kau baru keluar frm .... so yeah kau kena bnyk berehat makan ubat tu tau, rest dgn cukup,jgn kuat jalan sgt, jgn buat kerja, kalau boleeeeh kau berdiri pun jgnla. ONLINE TU. kata dh deactivate?! weeeeh, kau kena sabar and tabah dgn dugaaan kau, (Y) Allah sayangkan kau sbb tu la Allah gives you lots of trials in yr life, Allah wanna test you how far kau boleh bersabar and menempuh dugaaan tu.Kau kena banyk sembahyang, doa tu perlu. aku syg kaaaaaaaaau. EVERYBODY LOVES YOU. YOU KNW THT? kau kena lupakan jap problems tu fr awhile seeems like kau tk berapa sihat weh. I do love you so much as my bestfriend, kenapa kau nk suffer hidup kau? dia dh tk layan kau, mssg pun tk bg. kenapa dia sendiri tk dtg jumpa kau gtau, yang dia dh ada ... ? seeeeeeeee! dia takut weh dia takut. sbb dia malu dgn perbuatan dia, n dia tkut if kau kecewa sedih sbb kehilangan dia. tp kau kena move on jugak somehow, kau tkleh dah nk nangis pasal dia membazir air mata, NO USE BEBEH! kau skrg ni kau fikir masak masak , sedalam dalamnya, kau kan dh mumaiyiz, kau boleh fikir la yang mana buruk and baik. Allah tahu jodoh kau ngan siapa, so kau bersabar je, tunggu masa yang tepat, everything happens for a reason :') so, kau kena sabar tabah through all these, and aku percaya, its worth it if kau sabar apa semuua, kau kena bare in yr mind akan ada ganjaran menanti kau k? k sekarang kau maybe rasa hidup kau sedih gila and all, kau tgk org lain bahagia dgn hidup dieorg. Its not yr time yet, sayang. nnti one day kau akan dapat yr own happiness. Trust me, you must have yr self-cnfidence. Kau kena bnyk berdoa, tu lah 'KEY TO HAPPINESS' kay?

SO NOW, :D
Get well soooon, YOU OWE ME SOMETHING. <3
Makan ubat ikut maasa tau ;)
Makan biar cukup :)
Ignore yr problems fr awhile, ye tkkn solve apa apa if kau lari frm yr own problems but fr awhile, kau buatla smbahyang istiqarah supaya Allah bagi petunjuk kat kau tau? :)
Jangan buat kerja berat berat :)
online tu jangan selalu, you neeeeeeeeeeeeeed an enuff rest babe!
last but not least, if you need someone to talk, you can count on me like one two three and i'll be there.
LAFFYOUUUUUUUUUUUUU :)
  

No comments:

Post a Comment